Reklama i marketing 

Graficzny projekt gazety korporacyjnej

Gazeta korporacyjna to znakomita forma motywowania pracowników, ale także działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się zatem, jakie materiały można zamieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – likwidacja szumów komunikacyjnych w przedsiębiorstwie Korporacyjny biuletyn może pełnić rozmaite role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, chwalenie się wysokimi osiągami, wywiady z przodującymi członkami personelu. Takie gazetki mają kluczowe znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, bowiem wspaniale motywują załogę. To sprawia, że pracownicy są bardziej skłonni do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem,…

Więcej
Reklama i marketing 

Custom Publishing

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do projektów wydawnictw. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania następnych numerów istniejącego już wydawnictwa. Custom publishing – o co dokładnie chodzi? Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się: tradycyjne magazyny papierowe, newslettery, magazyny internetowe (e-ziny), katalogi różnego rodzaju, książki, Custom publishing – jak…

Więcej
Reklama i marketing 

Strategia SEO dla lokalnej firmy – jak ją skutecznie zaplanować ?

Z 90% konsumentów szukających lokalnych firm online, lokalne pozycjonowanie jest niezbędnym narzędziem marketingowym dla firm chcących przyciągnąć potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, czy posiadasz siedzibę stacjonarną, czy też prowadzisz biznes online, który obsługuje konkretną lokalizację, potrzebujesz strategii skierowanej na zlokalizowane wyszukiwania i użytkowników w Twojej okolicy. W ten sposób uzyskasz wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, zdeklasujesz konkurencję i przyciągniesz jeszcze więcej klientów. W tym artykule dowiesz się, jak stworzyć strategię pozycjonowania lokalnego dla każdej firmy, aby wygenerować więcej ruchu z wyszukiwania lokalnego. Czy Twoja firma potrzebuje strategii lokalnego pozycjonowania? Po…

Więcej
Reklama i marketing Strony internetowe w sieci Usługi 

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

By konsument odnalazł twoją działalność musisz nie tylko mieć firmową stronę www, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony i to czy cyklicznie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla klienta treści. Lecz nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków wiodących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów. Private blog network – proste zdobywanie sporej liczby zdywersyfikowanych linków przychodzacych PBNy są prywatne, bo są budowane a…

Więcej
Reklama i marketing Strony internetowe w sieci Usługi 

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić solidną firmę SEO? Warto skorzystać z sugestii specjalistów. Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, to znaczy działań…

Więcej
Nasze porady Reklama i marketing 

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje jednak nie tylko takie cechy jak wiek czy wykształcenie, ale też potrzeby, frustracje i motywacje. Czasami mówi się też, że…

Więcej
Reklama i marketing Strony internetowe w sieci 

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. Coraz większą rolę odgrywa za to Customer Experience, czyli doświadczenie użytkownika w kontakcie ze sklepem internetowym lub stroną produktu. Możemy do niego zaliczyć zarówno wygląd strony, jej funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność, jak i szczegółowość informacji i…

Więcej
Reklama i marketing Usługi 

Wirtualny spacer w Google Moja Firma – przyciągnij uwagę klientów

Spacery wirtualne, które pojawiły się wraz z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w reklamie firm. Pozwalają w prosty sposób pokazać siedzibę firmy bądź nieruchomość, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to interesujący element, który opłaca się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Dużo osób nie do końca jednak ma świadomość, jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak się go wykonuje oraz co daje jego umieszczenie w wizytówce GMF. Wirtualny spacer 3D – podnieś atrakcyjność swojej firmy na Mapach…

Więcej
Reklama i marketing Usługi 

Czy warto zamówić wykonanie wirtualnego spaceru z modelem 3D?

Wirtualny spacer z modelem 3D to doskonała metoda na przedstawienie potencjalnym klientom naszego biura, powierzchni usługowej czy nieruchomości, które planują np. wynająć. Dla wielu osób sposobność zobaczenia danego wnętrza przed wyborem konkretnej oferty jest niezwykle ważna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im korzystną dla nas decyzję. Czym zatem są wnętrza 3D i spacer wirtualny? Jak można zastosować taką wizualizację w biznesie i dlaczego warto to robić? Więcej informacji na ten temat prezentujemy poniżej. Do czego przyda Ci się wirtualny spacer z wnętrzami 3D?…

Więcej
Reklama i marketing 

Czym jest raport danych pozafinansowych?

Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej przygotowywane przez najróżniejsze przedsiębiorstwa. Na ich opracowanie najchętniej stawiają wiodące korporacje – państwowe koncerny czy międzynarodowe firmy, ale spotyka się je też w trochę pomniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, które w nim znajdziemy możemy dowiedzieć się przykładowo jak rozkładają się proporcje płci na najważniejszych stanowiskach kierowniczych, jak istotna jest dla niej troska o przyrodę oraz w które akcje społeczne lokuje środki. Czemu jednak opłaca się opracować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach wiedzieć…

Więcej