jak wybrać agencję SEOReklama i marketing Strony internetowe w sieci Usługi 

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić solidną firmę SEO? Warto skorzystać z sugestii specjalistów.

Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozkwita zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych opcji, jak m.in. Yandex, Baidu bądź Yahoo, wciąż najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, zazwyczaj jest to skomplikowane bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie naświetla, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, m.in. poprzez cykliczne raporty oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny czasu i budżetu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najmocniejszą konkurencją.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, iż solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, często dającą widoczne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.

Może Cię zainteresować