Reklama i marketing Usługi 

W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

Zajrzyj tu, aby uzyskać rzetelną pomoc profesjonalistów z agencji social media Kraków

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą, akcje reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, natomiast małe biznesy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja marketingowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami pomocnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, kalendarzy, ulotek czy stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze również przyciągające, unikatowe teksty na stronę www firmy oraz zaplanuje strategię interakcji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy konferencji, które przeważnie wymagają wielopoziomowego planowania, te zadania można zlecić agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu doświadczonych specjalistów. Umożliwi to przekazanie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.

Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Może Cię zainteresować