Wykorzystanie koszulek reklamowych w marketingu
Podkoszulki z nadrukiem to nie tylko atrakcyjna metoda reklamy marki, ale też nieszablonowy pomysł na podarek dla bliskiej osoby. Jak można zastosować podkoszulki z nadrukiem? Jakie metody nadruku stosuje się w dzisiejszych czasach do tworzenia tego rodzaju t-shirtów?
Personalizowane koszulkirodzaj reklamy, ale i kreatywny prezent
Podkoszulki są szeroko stosowane w marketingu – służą do reklamy przedsiębiorstw, oferowanych produktów oraz wydarzeń. T-shirt ze spersonalizowanym nadrukiem może być rozdawany partycypantom targów edukacyjnych lub imprez kulturalnych. Firmowe logo nadrukowane na t-shirt jest dobrze widoczne i bez trudu ściąga uwagę ewentualnych odbiorców. Koszulki z nadrukiem można także użyć do integracji osób pracujących razem w wydziale, na przykład jako część wspólnej identyfikacji ubierany w czasie wyjazdów lub imprez firmowych. Oprócz tego koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać do celów innych niż reklama – to niestereotypowy pomysł na prezent, między innymi z okazji zakończenia studiów, dnia imienin lub Dnia Ojca. Zabawa w gronie przyjaciół i rodziny przeniesie się na zupełnie nowy poziom, jeżeli każdy uczestnik ubierze się t-shirty z humorystycznym napisem.
Sitodruk, folia flock i inne metody nadruku na koszulkach reklamowych
Personalizowane koszulki powstają przy użyciu najlepszych technologii druku. Z reguły jest nim sitodruk, innymi słowy metoda, w której pojedynczy kolor obrazu jest odwzorowany oddzielnie na siatce, np. z włókien albo metalowej. Potem specjalny barwnik przeznaczony do tkanin jest przeciskany przez tę matrycę. Odtworzone w tym procesie grafiki lub napisy wyróżniają się nadzwyczajną trwałością – t-shirty można prać wiele razy bez obaw o spranie nadruku. Sitodruk pozwala na zastosowanie w zasadzie dowolnego koloru oraz uzyskanie przyciągających uwagę efektów, między innymi gradientów, a dodatkowo opłaca się niesłychanie przy wysokich nakładach. Do wytwarzania gadżetów reklamowych korzysta się również z tampodruku, termodruku, transferu cyfrowego oraz folii flock. Termotransfer nadaje się do małych druków – nawet jednej sztuki! Technologia ta polega na wgrzaniu na tkaninę folii flock bądź flex. Ta metoda także cechuje się ogromną odpornością.